St:
1.1.2 1.1.4.
Mövzu:İkiləpəlilər sinfi.
Paxlalılar
və badımcançiçəklilər fəsiləsi.
Məqsəd:Paxlalılar və badımcançiçəklilərin xüsusiyyətləri
haqqında mülahizələrini şərh edir.
Paxlalılar
və badımcançiçəklilər fəsilələlərinə aid olan bitkiləri fərqləndirir.
Dərsin
tipi: induktiv
İş
üsulu:Venn
diaqramı, Əqli hücum.
İş
forması: fərdi və
kollektiv.
İnteqrasiya:Ana dili-1.2.1.
Resurslar: dərslik, kompüter, veb-2 alətləri, iş vərəqləri,
marker ,paxlalılar və badımcançiçəklilər fəsiləsinə aid olan bitki nümunələri.
Dərsin
gedişi.
Motivasiya: Müəllim
şagirdlərin qarşısında kiçik təqdimatla
çıxış edir.
Daha sonra şagirdlər interaktiv oyun vasitəsilə verilmiş bitkiləri fəsilələrə uyğun
qruplaşdırırlar.Gülçiçəklilər və xaççiçəklilər fəsiləsinə aid olan bitkiləri
seçdikdən sonra yerdə qalan bitkilərin paxlalılar fəsiləsinə aid olduğu müəyyənləşir.
Tədqiqat
sualı:Paxlalılar və badımcançiçəklilər fəsiləsinə aid olan bitkilər hansı
xüsusiyyətlərinə görə fərqlənir?
Tədqiqatın aparılması: Şagirdləri
qruplara ayırıram və şagirdlərə
tapşırıqlar verilir. Qruplara tapşırıqların verilməsini http://wheeldecide.com/index.php?c1=Qrup+1&c2=Qrup+2&c3=Qrup+3&c4=Qrup+4&t=Qrup+se%C3%A7imi.&time=5 linkindən istifadə edərək təqdim edirəm.
Qrup işi
1: learningapps.org –da şagirdlər bitki
fəsilələrinə aid milyonçu şou interaktiv oyun oynayırlar.
Qrup işi
2: 2-ci qrupun şagirdləri
learningapps.org-da “cütünü tap”
interaktiv oyunu oynayın.
qrup işi 3:
http://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=03c36873a955 linkindən istifadə edərək pazl qurun.
qrup işi 4:
http://photopeach.com/album/ajbief linkdən
istifadə edərək bitki fəsilələrinə
aid videoçarx hazırlayın.
Məlumat mübadiləsi:Şagirdlər öz təqdimatlarını təqdim edirlər və
qruplar fikir mübadiləsi aparır.
Şagirdlər
videoçarxa baxdıqdan sonra fəsilələrin təsnifatını aparıb müzakirə edirlər.
Ümumiləşdirmə və nəticə:Şagirdlər
http://puzzlecup.com/crossword-ru/? Linkindən istifadə edərək krossvord qururlar.
Ev tapşırığı:
https://picasaweb.google.com/lh/webUpload?uname=106980130051672909594 linkindən istifadə edərək veb albom hazırlayın.
Qiymətləndirmə
və refleksiya:
http://web.photodex.com/create/?watch-2c72p2x4 şagirdlərin hazırladığı video çarx.